Середа, 27.05.2020, 18:06Вітаю Вас Гість | RSS
Дударківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психолог


Учень – це не посудина, яку треба наповнити,

                                                                                                                         а факел,який треба запалити.

 

Практичний  психолог  ЧОРНА  ІРИНА  ВАСИЛІВНА

   

     Завдання  психологічної  служби  полягає  в тому,  щоб  допомогти  дитині відчути  себе в  школі  комфортно,  вивільнити  наявні в  неї  інтелектуальні,  особистісні,  фізичні  ресурси  для  успішного  навчання  і  повноцінного  розвитку.

    Впродовж  навчання  в  школі  дитина  проходить  низку  кризових  періодів. Умовами  успішної  адаптації  в дані  періоди  є  дотримання  єдності  у  підходах,  як  у  родині  так   і  у  школі, а  саме:

  • психологічна  підтримка  дитини;
  • надання  допомоги  в  усвідомленні  дитиною  себе, як  особистості;
  • віра  в  унікальність  кожної  дитячої  особистості,  створення  атмосфери  успіху;
  • виховання  почуття  соціальної  відповідальності.

 

Напрямками  роботи  психологічної  служби  є:

 

  • психологічний  супровід  учнів 1х класів для оптимальної адаптації до нових умов;
  • психологічна  підтримка  учнів  4х класів при переході до середньої школи;
  • формування  навичок  саморегуляції  емоційного  та  вольового  стану  учнів  5х класів  під  час  адаптації  до  нових  умов  навчання;
  • розвиток  навичок  прийняття  рішень  професійного  самовизначення  учнів  старших  класів;
  • надання  психологічної  допомоги  вчителям,  формування  бажання  с амовдосконалювати  педагогічну  діяльність;
  • психологічна  допомога  учням, які  опинились  у  складних  життєвих  обставинах;

 

Діяльність психологічної  служби  включає  такі  основні  види роботи:

  • діагностика -психологічне обстеження дітей  і  підлітків,  їх

груп та колективів, умов навчання та розвитку;

  •  корекція  -здійснення  психолого-педагогічних  заходів    для

усунення  відхилень  в  індивідуальному  розвитку  та   поведінці,

схильність до правопорушень;

  • реабілітація -надання психолого-педагогічної допомоги  дітям,

підліткам,  молоді,  які  знаходяться   у    кризовій    ситуації,

постраждали  від  соціальних,  технічних,  природних    катастроф,

перенесли тяжкі хвороби, стреси тощо;

  • профілактика -своєчасне попередження відхилень у  становленні

особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктам  та

інше;

  • консультативно-методична    допомога    всім        учасникам

навчально - виховного процесу з питань  виховання  дітей,  підлітків,

створення психологічних умов для  їх  розвитку,  допомога  органам

державного управління освітою  в  оцінці  професійної  придатності

педагогічних та управлінських кадрів;

  • просвітницько-пропагандистська    робота    з      підвищення

психологічної культури в закладах і установах освіти;

  • психологічна експертиза -участь  в  оцінці  нових  технологій

навчання  і  виховання  дітей,  підлітків,  молоді,   педагогічних

іновацій,  визначенні  доцільності  їх   впровадження,    сприяння

розробці та використанню нових діагностичних методик;

  • психологічна прогностика -створення моделей  поведінки  групи

та особистості, прогнозування психічного розвитку тощо.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту